Sightseeing i Forks!

20. februar, 2010

Haha, jeg skal jo som sagt på udveksling i USA næste år, og jeg har derfor også en blog om mit kommende udvekslingsophold. Derfor har jeg kontakt med mange udvekslingsstudenter, og i dag faldt jeg over en nordmand ved navn Espen, som er USA lige nu i staten Washington. Jeg skimmede lige bloggen igennem, og opdagede at han havde været et smut forbi Forks. Ja, Forks som i “kedelige-og-evigt-regnende-Twilight-Forks” :P Og ved i hvad der var på hospitalets parkeringsplads? Et skilt til ære for Dr. Cullen! Hahaha, epic siger jeg bare xD! This made my day~

Origniale post: klik her

En kommentar to “Sightseeing i Forks!”

  1. Adisa Says:

    Hvor genialt! xD
    jeg kan ikke genlåne på mit bibliotek O.o så skal jeg reservere bogen og vente på, at alle dem der har reserveret den før mig, har læst den færdig og afleveret den igen. Det kan godt tage tid sådan noget -.-
    Jeg forguder virkeligt den hjemmeside! xD Jeg aner heller ikke hvordan jeg overlevede, da jeg ikke kendte til den xD


Skriv en kommentar